Bate vântul schimbării în învăţământul vrâncean… din nou …

După cum probabil cunoaşteţi voi, cei care cochetaţi oarecum cu învăţământul, toamna e vijelie mare în şcolile vrâncene. Cei mai «zguduiţi» sunt cei care au ocupat cu detaşare fotoliile confortabile de directori/ directori adjuncţi. 
Teoretic, în funcţie de «rezultatele» obţinute pe parcursul anului şcolar care se încheie la data de 31 august, va obţine sau nu prelungirea cu încă un an a mandatului. 
Practic, «gurile rele» 😛 spun că cel care a fost mai cuminte şi mai ascultător din partidul aflat la putere, acela va ocupa cele mai importante funcţii din unităţile de învăţământ. 
Acum … să mă iertaţi, dar eu m-am săturat de tot rahatul, numit politică,  în care se scaldă sistemul de învăţământ. M-am săturat de certurile dintre dascăli şi mizeriile în care sunt implicaţi şi care ocupă pagini întregi în presa locală. 
Şi pentru ca «vijelia» să fie completă, vă reamintesc faptul că Iordache Bostan încă se judecă pentru recâştigarea postului de inspector general … pentru a nu mai ştiu câta oară … şi cum aceleaşi «guri rele» cred în şansele sale de câştig, valurile schimbării nu se vor opri aici … 


Deci, dragii mei … nu mă mai miră absolut nimic din tot ce mişcă în învăţământ, aşa cum nu m-a mirat nici procentul de promovabilitate ruşinos obţinut la examenul de bacalaureat … 


Deci, dragii mei … nu ştiu cum aceste personaje numite «dascăli» mai au curajul să bată cu pumnul în masă în faţa elevilor, nu ştiu cum mai au pretenţii de la ei, când ei înşişi nu dau dovadă de moralitate, deontologie, respect faţă de educaţie, faţă de cei pe care ar trebui să îi formeze . Dascălii nu mai sunt exemple demne de urmat !  


   

2 thoughts on “Bate vântul schimbării în învăţământul vrâncean… din nou …

  1. @Gabriela: bine, nu şi cei care luptă pentru respectarea legilor, a principiilor democratice :D. Sincer… nu ştiu ce să mai cred. Sunt aşa de «sictirită», dacă îmi este permis termenul … Sunt multe de spus ca să îmi susţin «supărarea cronică», dar în niciun caz aici şi nici nu ştiu ce aş putea face eu, un biet muritor, pentru a schimba în vreun fel situaţia.

    Like

Leave a Reply

