Nepoţii mei şi Hannah Montana

Se apropie prima zi de şcoală … Nebunie mare peste tot: în magazine, pe stradă, în şcoli, dar în special în casele celor care au copii în clasele I-IV. Cred că am mai atins subiectul ăsta şi într-o altă postare, dar tot mă intrigă. 
Pe vremea mea 😉 mă duceam la şcoală cu ce aveam şi nu făceam mofturi. Un adevărat răsfăţ era să am un pix pe lângă stilou, dat fiind faptul că eram obligaţi să scriem numai cu stiloul.
   Ce se întâmplă acum e greu de descris în cuvinte … 
Am 4 nepoţi, dintre care două nepoţele în clasa a II-a, respectiv a IV-a şi doi nepoţi în clasa a VI-a, respectiv a VII-a. Pentru băieţi nu contează prea mult rechizitele (culoare, calitate, formă etc) atât timp cât au pe ce şi cu ce să scrie. Fetele însă sunt un adevărat … fenomen. Am asistat zilele trecute la o discuţie tare interesantă între cumnata mea şi fetiţa ei, cea din clasa a II-a. Ajunseseră la capitolul «bifat rechizite achiziţionate». «Mami, nu mi-ai luat copertă pentru blocul de desen» … «Ah (îmi spun), există aşa ceva ? (ce-am îmbătrânit)» … «Luăm săptămâna viitoare», îi spune cumnata mea. «Dar să fie cu Hannah Montana», sări nepoţica mea. Cumnata a încercat să îi explice în zadar că tocmai de asta nu i-a cumpărat până acum pentru că nu a găsit copertă cu individa respectivă. «Toţi copiii vor râde de mine», a fost ultima replică a nepoatei mele care în condiţii absolut normale gândeşte foarte matur… 
A început să mă enerveze Hannah asta într-un mare fel. Cei care nu o cunoaşteţi, să încercaţi să urmăriţi un episod măcar pe Disney Channel… Eu, personal, nu aş vrea ca ai mei copii să urmărească un asemenea serial, în care o copilă dă dovadă de isterie, independenţă exagerată şi comportament cu totul deplasat în foarte multe situaţii. Din comportamentul tinerei despre care vorbesc a împrumutat câteva elemente cealaltă nepoată a mea care nici nu se mai chinuie să-mi spună pe nume … «fată» sună deja prea bine …     
       

Leave a Reply

