Promisiunile sunt sfinte …

Nu ştiu ce înseamnă pentru voi  promisiunile, dar pentru mine sunt absolut sfinte.  Cei care mă cunosc măcar puţin, ştiu că ăsta este punctul meu sensibil. Dacă vor să fie siguri că voi fi prezentă la un eveniment, nu se lasă până nu mă determină să le promit că voi fi acolo… şi din câte îmi amintesc eu până acum mi-am dus la bun sfârşit absolut toate promisiunile. Pentru mine, a promite este echivalent cu a-ţi demonstra seriozitatea şi respectul pe care le ai faţă de persoanele cu care intri în contact. Dacă un simplu «o să vin» lasă loc de întoarcere, «promit că o să vin» mă face să îmi dau peste cap întregul program doar pentru a-mi îndeplini «sarcina». Acelaşi lucru se întâmplă şi când promit că ajut pe cineva sau orice altceva … Whwn i promise , i just do it 🙂       


Cât priveşte acest capitol, subconştientul a lucrat intens, motiv pentru care îmi schimb radical părerea despre persoanele care mi-au promis ceva şi nu s-au ţinut de cuvânt. Dacă o dată iert, când se întâmplă a doua oară, dintr-un munte de încredere … nu mai rămâne nici măcar un deal mititel … 


Aşa că … aveţi grijă ce şi cui promiteţi să nu vă loviţi de persoane de acest gen 🙂 pentru că, vorba ‘ceea … iertăm, dar nu uităm niciodată 🙂  :>     

Leave a Reply

