Planurile-mi care mor …din faşă

Până acum nu am făcut un obicei din a-mi planifica zilele, orele … viitorul. Am lăsat totul să vină de la sine, să curgă, făcându-mi treaba şi cam atât. (Ştiţi că pesimismul ce-mi curge prin vene îmi impune o speranţă de viaţă limitată; cred că de aici şi principiul care m-a ghidat până acum şi anume acela de a trăi pentru azi) 
Am început, de curând, să-mi fac planuri, dat fiind programul zilnic mult prea agitat şi prea încărcat … Prost obicei … Experienţa de zi cu zi mă face să-mi îmbrăţişez vechiul obicei… acela de a trăi pentru azi, fără hârtiuţa pe care să-mi stea aşternute planurile … şi în special fără să-mi schiţez zilele în baza unor vorbe goale … 
Spune o vorbă din bătrâni că «planul de acasă nu se potriveşte cu cel din târg» şi mare adevăr zace în aşa puţine cuvinte … 


😦  

3 thoughts on “Planurile-mi care mor …din faşă

  1. Nu ştiu dacă aş putea să îţi dau vreun sfat în privinţa asta. Ştiu doar că eu am avut lucruri pe care le planificam şi lucuri care le lăsam să vină de la sine. În viaţă eu cred că totul are revers şi două planuri. Unul al nostru pe care îl putem planifica, aranja, la care putem visa şi o altă parte a lui care nu depinde de noi oricât de mult ne-am chinui noi să-l facem bine sua la timp. Uneori iese, alteori, pace! Culmea e, că atunci când te chinui cel mai puţin, iese cel mai bine :))). Probabil de dragul lui Murphy :D. Eu cred că toate ies, dar nu întotdeauna când ne dorim noi. Ca şi în iubire: dacă nu te iubesc cum vrei tu, nu înseamnă că nu te iubesc, nu? 🙂 Dar eu te iubesc fată dragă!

    Like

Leave a Reply

