Bisoca … doarme dulce sub o pătură de omăt …

Bisoca … locul sufletului meu … locul în care mă întorc de fiecare dată cu mare drag la oamenii mei frumoşi … locul în care cerul sărută tandru pământul … în care anotimpurile se întrepătrund atât de frumos …

 

Bisoca mea … e mai frumoasă de la un anotimp la altul … Bisoca mea mi s-a arătat într-o dimineaţă caldă de toamnă, în care frunzele rumene foşneau într-un vals dulce care mi-a cucerit simţurile …

 

Bisoca mea poartă acum mândră straie de iarnă … doarme liniştită sub o pătură moale de omăt… copiii zburdă nebuni pe văi strigându-şi bucuria … un fum gros iese de la fiecare horn … Offf… Doamne … atâta magie şi frumuseţe scaldă în aceste zile Bisoca mea … încât abia aştept să ajung din nou acolo să pot gusta şi eu din feeria acestei perioade …

 

Am intrat zilele acestea, prin bunăvoinţa domnului director al şcolii din comună, în posesia unor fotografii care surprind un strop din peisajul la care visăm cu toţii în perioada sărbătorilor …

Vă las să vă bucuraţi şi voi de puţină zăpadă 🙂

 

3 thoughts on “Bisoca … doarme dulce sub o pătură de omăt …

  1. ieri era ceva mai mare zapada . avea 1,5M in curtile acelor oameni de care vorbeai .
    Acum se dezapezea drumul spre Valea Marului (sat al comunei ) , unde nu mai intrase nimeni de 3 saptamani decat cu elicopterul .
    Dureroasa privelistea …….departe de ”un somn dulce”

    Like

Leave a Reply

