Iarnă grea la noi … și mai grea la Bisoca

A venit iarna … I-am dus dorul, e drept, dar nu mai vreau. Mi-a ajuns. Sunt … aproape sinistrată la doar câțiva kilometri de Focșani. Nu pot ieși, nu îmi pot face treaba… în orice direcție aș vrea să apuc, se găsește un domn milițian care să-mi arate “calea cea dreaptă”… iar dacă aș ajunge la Focșani, mai bine aș face cale întoarsă. La birou e… puțin mai cald decât afară, apă nu avem … și tot așa …

Autoritățile nu-și fac treaba. Asta știți deja. Când a nins foarte puternic pentru prima dată zilele trecute, la noi în Focșani zăcea pe stradă zăpadă frământată, în vreme ce colegul meu de la Galați mi se lăuda, mândrie mare, cum la el în oraș … deszăpezirea e la ordinea zilei. La noi … numai tentative … Pe strada mea nu mai zic că zăpada este aproape cât mine. A trecut un utilaj bătrân, ramolit … a împins un strat de zăpadă și cam atât.

În postarea aceasta, n-am să vorbesc mult despre partea noastră căci trăiți pe pielea voastră răzbunarea naturii și se pare că și a autorităților.

Am să vorbesc despre oamenii mei dragi, frumoși, bisocenii mei. Oamenii care îmi încălzesc sufletul numai când mă gândesc la ei. Oamenii pentru care aș fi urcat pe jos kilometri întregi numai pentru a le fi alături. La noi e iarnă grea. La Bisoca e iarnă cumplită. Zăpada a ajuns în unele locuri până la acoperiș. S-a întrerupt alimentarea cu energie electrică, nimeni nu îndrăznește să iasă din casă nici măcar pentru o pârtie care, oricum nu-și are rostul la această oră, dat fiind faptul că ninge continuu.Mi-e dor de oamenii mei frumoși la care trebuia să ajung de săptămâna trecută. Mi-e dor, dar în același timp sper ca fiecare să treacă cu bine de această iarnă mult prea grea …

 

Pentru poze mulțumesc din suflet unui om frumos de la Bisoca 🙂

6 thoughts on “Iarnă grea la noi … și mai grea la Bisoca

  1. Au trecut cateva zile bune de la scrierea articolului. Cum se prezinta situatia in Bisoca acum? Din cate am inteles vin peste 50 de oameni sa dea o mana de ajutor acelor oameni maine de la Asociatia Montana Carpati.

    Like

    1. Bună seara. Situația nu este tocmai bună… S-a făcut pârtie pe drumul principal. În seara aceasta am discutat cu câțiva oameni din comună și spuneau că s-a făcut cât de cât pârtie și spre sate. Oricum, ținând cont de faptul că distanța între sate este destul de mare, mi-e greu să cred că vor fi scoși toți din zăpadă foarte curând… Vestea dată de dvs mă bucură nespus de mult. Despre oamenii aceștia s-a scris abia în ultimele zile, însă ei stau izolați de la prima zăpadă zdravănă.

      Like

      1. Repet, informația dvs nu poate decât să îmi facă seara mai frumoasă ! O seară frumoasă să aveți și dvs !

        Like

Leave a Reply

