… de primăvară …

În mine …

Zac gândurile pe care

Rând pe rând mi le-ai culcat în braţe …

Şi ţi le-am strâns la piept

Cum mamele îşi sărută pruncii …

Şi ţi le-am mângâiat

Cum vântul alintă frunzele …

 

În mine …

Zac clipele pe care

De-atâtea ori mi le-ai dăruit …

Şi m-am pierdut în ele

Cum soarele se-ascunde între norii toamnei …

Şi le-am numărat din nou …

Cum picură zilele în an …

 

În mine …

Te-am păstrat şi … taci …

Gândul primăverii mele … cuminte …

Cum numai eu ştiu a te şti …

Cum numai tu ştii a îmi fi … şi taci …

 

07.03.2012 

Leave a Reply

