Încă o … cărămidă

Am vorbit de atâtea ori despre oameni dragi încât … știu, probabil credeți deja că trăiesc într-o lume aproape perfectă mie …

Însă … tocmai loviturile primite de la acei oameni dragi … dor ca dracu … dor atât de tare încât sufletu-ți ar putea intra cu ușurință în comă pe perioadă nedeterminată.

Îți pui tot sufletul pe tavă lor … îți înseninează orice zi cu o simplă discuție, le devii confident, te afectează orice durere a lor, orice întâmplare mai puțin plăcută lor … ești pentru ei … chiar dacă ei nu sunt pentru tine … nu vrei să îi știi altfel decât ți se arată, însă atunci când îi descoperi și altfel … doare … doare atunci când descoperi că nu îți sunt, că nu te cunosc, că nu le pasă …

Încerc să îmi spun atât de des “nu îmi pasă … nu mai vreau să știu nimic despre acești oameni” … însă n-am puterea de a nu le mai fi. Încerc să nu mai vreau să îmi pese, dar nu reușesc. VREAU să nu mai pun suflet în nimic. VREAU să nu îmi mai pese de nimeni…

 

2 thoughts on “Încă o … cărămidă

  1. poi, ar fi trebuit să ştii că, uneori, cei cărora le acorzi încredere, profită de asta pentru a-ţi înfinge pumnalul în spate !
    da’, câtă vremea acţiunea asta e numai la figurat, atunci încă se mai poate trăi! ustură ca dracu, rana aia din suflet,dar, cu timpul, trece ! şi noi devenim mai înţelepţi…se zice !
    Sărbători fericite !

    Like

    1. @căpcă1: mulțumesc, Cătălin ! Mereu îmi spun “las’ că mă fac eu mare” și o să am cotul tot o rană la cât de tare o să mă doară de cei din jur, dar nah, mai am puțin până mă fac mare … 🙂 Îți doresc și eu să ai sărbători cu multă liniște, fericire (de bani nu-ți spun căci știu că fug de tine) alături de doamna ta 🙂

      Like

Leave a Reply

