Fericirea copiilor de la Centrul Prâslea și Harap Alb, fericirea noastră

Voi începe această postare prin a răspunde la întrebarea unui coleg din blogosferă- Florea Cristian- adresată tuturor … “Pe tine ce te face fericit?”… Ei bine, fericirea nu e o stare permanentă. E vorba de clipe în care sufletul îți este hrănit, e vorba de momente în care simți că trăiești și că faci asta atât de bine. Sunt clipe și clipe care se transpun frumos într-un tablou păstrat la loc de cinste în sufletu-ți…

  • Ce mă face fericită ? Simplu: fericirea celor din jurul meu, starea lor de bine, zâmbetele lor, reușitele. Și dacă toate astea vin de la copii, atunci este fericire 100 %.
  • Sunt tare mândră, mândră de oamenii mei dragi din blogosfera Vrancea, atât de mândră de ei încât îmi vine să strig în gura mare că am descoperit oameni oameni !!!

Un 1 IUNIE de POVESTE pentru prietenii noștri dragi 🙂

Promiteam într-o postare anterioară că împreună vom reuși să facem un 1 IUNIE de poveste pentru micuții de la Centrul Prâslea și Harap Alb… și ne-a reușit.

Am reușit ca într-o zi specială, să fim alături de ființe speciale … am reușit ca preț de câteva zeci de minute să naștem zâmbete pe chipurile lor, să ne bucurăm de bucurie …

Și nimic  nu poate fi mai valoros decât simplitatea, sinceritatea, strălucirea unui zâmbet de copil …

Cu pași timizi, cu inima tremurândă și gânduri împietrite … te îndrepți spre micuții tăi prieteni. Nu știi ce să le spui, nu știi cum să le întinzi mâna, cum să îi strângi în brațe, cum să le săruți frunțile, cum să îi privești în ochi, cum să le mângâi chipurile, cum să le fii … și taci înmărmurit în fața unui dans al bucuriei… nici nu ceri mai mult …

Invitat în lumea lor, începi joaca. Uiți pur și simplu că sunt copii cu deficiențe, uiți că nici măcar nu te pot înțelege așa cum ai vrea. Nici nu-ți mai pasă că te întrebă de 5 ori același copil cum te cheamă, nici nu-ți mai pasă că îți spune același copil de câteva ori că te cunoaște de undeva, că-ți încurcă numele chiar cel care te-a întrebat de 5 ori cum te cheamă … nu-ți mai pasă. Ești tu și ei într-un joc al bucuriei.

Vă iubesc, micuții mei și-mi sunteți în suflet…

Mulțumesc blogosfera Vrancea și prietenilor noștri pentru că  împreună am reușit să ducem copiilor de la Centrul Prâslea și Harap Alb dulciuri, fructe, jucării, produse de igienă, dar nu numai. De asemenea, mulțumiri din suflet merg și către Tudor Bezea care a reușit cooptarea unui sponsor foarte important – Albalact- Fulga, grație căruia Centrul a intrat în posesia câtorva zeci de jucării de pluș și a unei cantități impresionante de lăptic pentru cei mici 🙂

Maria mea … suflete drag

Maria, copilă cu ochi senini, coboară, copilă, din lumea ta și vezi-ți lumea ce vrea să îi fii. Maria… de-ai ști, copilă, câtă bucurie naști … de-ai ști, suflete … N-am să știu eu vreodată a-ți mulțumi pentru ceea ce mă faci să simt când mă ții de mână, când îmi alinți chipul, când îmi dansezi … de-ai ști, copilă…….

P.S. Aici http://www.facebook.com/BlogosferaVrancea detalii despre acțiunea noastră 🙂

Leave a Reply

