Mândru-i tare bisoceanu’ când poartă straiul popular

Despre Bisoca, am mai spus, aș scrie cărți, cărți pe care nici nu știu dacă le-aș putea termina pentru că Bisoca însăși este o poveste fără sfârșit…

Aceasta va fi o nouă postare în care veți putea admira chipurile luminoase, ochii sinceri și veseli ai bisocenilor mei dragi. Sunt oamenii sufletului meu, oamenii care mi-au hrănit sufletul luni bune și nici acum nu încetează să o facă. Sunt oameni care te învață ce presupune respectul față de aproape, cum arată frumusețea simplității…

Și mai mândru mi-i bisoceanul atunci când poartă straie populare. Am avut ocazia să surprind astfel de momente, atât în cadrul acțiunilor în care am fost implicată, cât și la evenimentele la care am participat ca simplu invitat.

…și pentru că vorba lungă-i sărăcia omului, voila !!!

 

2 thoughts on “Mândru-i tare bisoceanu’ când poartă straiul popular

Leave a Reply

