Luna mea …

Știi…

E luna mea …

Întinde-mi mâna

Să-ți picur stropi din ea …

De-argint ceresc,

De pur amor,

De simțuri sfinte …

Să-ți stingă foamea

Ce-ți sfarmă ființa …

E luna mea …

Primește-o-ntre palme.

E frig și somn…

Și doruri terestre-o cuprind…

Cum timidă stă

Departe pe-un cer făr’ de viață…

Coboar-o la sufletu-ți …

Azi simte trăire …

Azi ea iubește …

E luna mea …

Pe-un cer al ființei tale.

Ea vrea și te cere,

Fugită-ntre stele,

Ea doar te veghează …

Atât de timidă …

E luna mea…iubite…

(16.07.2012)

One thought on “Luna mea …

Leave a Reply

