2012, la raport

A sosit vremea bilanțului. În acest an, este un raport pe care nu mi-aș fi dorit să îl fac. A fost un an cum nu aș fi vrut să am.

Sunt născută într-o zodie a schimbărilor permanente. Știu și nu m-am plâns atât de tare până în prezent. Știu că mă plictisesc dacă nu am activitate, știu că nu pot trăi fără anumite persoane, știu că sufletul meu se hrănește numai cu ce vrea el și nu cu ce îi dau eu, iar toate aceste lucruri s-au accentuat în 2012.

Am învățat:
– există miliarde de prietenii de moment, dar numai câteva prietenii care vor dăinui …
– nimeni nu te caută decât atunci când are nevoie de tine …
– cei care te iubesc cu adevărat, știu să îți fie alături în tăcere în orice moment al existenței tale …
– nimic nu durează o veșnicie, mai ales lucrurile frumoase …
– dacă îți dorești ceva cu adevărat, încearcă și, cu multă credință în tine și în ceilalți, vei reuși negreșit …

Bucurii ale sufletului care-au licărit în 2012 :
– m-am apropiat mult mai mult de copiii din Golești și împreună am petrecut câteva ore pline de magie;
– lucrul cu copiii mi-a marcat acest an în bine, m-a ajutat să îmi dau seama că, într-o formă sau alta, asta voi face în continuare: voi lucra cu cei mici;
– am reușit să fac multe vizite la micuții mei prieteni de la Centrul Prâslea și Harap Alb, la două dintre ele avându-i alături pe bunii mei prieteni bloggeri, de 1 iunie și 23 decembrie…

Închei aici acest raport, dar cu siguranță va suferi un update 😀

Hai la mulți ani cu mult noroc !

Leave a Reply

