Voluntariatul curge odată cu sângele prin venele unora dintre noi

382233_10151704725466562_1510433000_n

În perioada 01-03 februarie am luat parte la cursul “Managementul voluntarilor în contextul programului Tineret în Acțiune” organizat de către Asociația “Change Your Lifestyle for You” și rețeaua de formatori Tineret în Acțiune. Cursul s-a adresat coordonatorilor de voluntari, membrilor ONG, membrilor ai unor grupuri informare de tineri, dar și reprezentanților instituțiilor publice implicate în lucrul cu tinerii. Au luat parte la sesiunile cursului nu mai puțin de 18 persoane, 11 ONG-uri având participanți la această activitate.
Tehnic vorbind, sub îndrumarea directă a formatorilor Carmen Marcu și Roxana Turcu, cu toții am avut posibilitatea să obținem mai multe informații cu privire la tipurile și caracteristicile voluntariatului și oportunitățile de voluntariat oferite de programul Tineret în Acțiune. De asemenea, au fost puse în practică diverse metode de recrutare, motivare și evaluare a voluntarilor. Întreaga activitate a fost sprijinită de către Direcția Județeană de Tineret Vrancea.

Acum, subiectiv vorbind: a fost unul dintre cele mai faine cursuri la care am luat parte până în prezent… formatori foarte bine pregătiți, plini de idei, veseli și calzi, cursanți dintre cei mai faini, un cadru de poveste și un final pe măsură. Am avut ocazia de a cunoaște oameni cu totul și cu totul speciali, oameni pentru care voluntariatul nu mai reprezintă de mult timp un simplu cuvânt, ci un sens dat timpului liber. Ne-am dat seama cu toții că voluntariatul nu pică precum o mănușă pe fiecare om/caracter. Voluntariatul curge odată cu sângele prin venele unora dintre noi. Să fii om pentru ceilalți e o mare calitate pe care am regăsit-o în ultimele zile în colegii mei de la curs și cu care m-am hrănit bine pentru o perioadă lungă … Mulțumesc, dragilor 🙂
419584_10151704735966562_803428348_n

5 thoughts on “Voluntariatul curge odată cu sângele prin venele unora dintre noi

Leave a Reply

