De ce nu cred în confortul casei când vine vorba de muncă …

images Se întâmplă din ce în ce mai des ca atunci când mă concentrez cu toată ființa la o activitate și fiecare neuron își exercită atribuțiile prevăzute în fișa postului, CEVA să îmi distragă atenția.
Pe lângă starea de nervozitate pe care o capăt imediat, pierd firul activității … Ce-o fi de făcut ?
Iată câțiva factori care-mi perturbă mersul activității:
1. Telefonul ocupă loc de frunte. Dar de ce să nu sune el în fiecare oră de cel puțin două ori ? Nu se poate, dom’le. Mi-am propus ca cel puțin două din cele trei telefoane (cu excepția celui de serviciu 😀 ) să le dau pe silent atunci când am ceva important de făcut, dar deh… de la a-ți propune până la a face e cale luuungă …
2. Trei nepoți care pleacă la ore diferite la școală și tot de atâtea ori trec pe la mine să mă întrebe de sănătate …
3. Aceiași trei nepoți care se întorc de la școală la ore diferite și tot de atâtea ori trec pe la mine să mă întrebe de aceeași sănătate…
4. O mamă care vrea să se asigure de n ori pe zi că nu-mi lipsește nimic și că pot lucra în LINIȘTE și în toate condițiile de confort posibile :)) (+ un tată liniștit care maxim o dată pe zi vrea să-mi vadă ochii)
5. Doi câini irascibili
6. Un pisoi care încă mă crede mă-sa
7. E-mailurile care curg valuri (și nu că ar avea toate vreo importanță, dar, din reflex deschid pe fiecare în parte)
(A nu se înțelege că nu-mi face plăcere prezența acestor persoane în viața mea, dar am ajuns într-un moment în care cred cu tărie în calitatea muncii și nu-mi permit să amestec cariera cu viața de familie)

… Ce-o fi de făcut ? Habar n-am, dar ca urmare a experienței din ultimele luni, nu mai cred absolut deloc în confortul casei atunci când vine vorba de muncă. Asta în ciuda faptului că de la 19 ani încoace mă tot gândeam la cât de fain ar fi să am un job care să nu necesite prea multă muncă de teren și, pe cât posibil, să mă pot bucura de confortul căminului meu (și 90 % am avut parte numa’ de muncă de teren).
Ei bine, când vine vorba de job, nu există confort al căminului. De aceea, și dacă pe viitor voi ajunge într-un punct al carierei în care voi lucra pe cont propriu, cu siguranță, voi avea birou de sine stătător ÎN AFARA locuinței mele.

Voi cum v-ați descurca dacă ar trebui să aveți biroul acasă ? Cum ați împăca toți acești factori cu munca ?

sursă foto:aici

5 thoughts on “De ce nu cred în confortul casei când vine vorba de muncă …

  1. Este simplu, o camera o dedici muncii, iar in timpul programului toata lumea afara si telefoanele pe silent. Prioritatea la telefoane si mailuri se acorda doar celor considerate a fi importante sau ASAP.
    Spor la treaba! 🙂

    Like

    1. De-ar fi așa de simplu, dar se întâmplă ca mama să fie tare sensibilă :)) de câțiva ani încoace (bătrânețea își spune cuvântul) și nu vreau să știu cum ar interpreta ea treaba asta :)). Spor în toate și ție, Ionuț

      Like

      1. Pai si daca ai fi la munca adica.. la birou, la fel de des i-ai putea raspunde ca si acasa?

        Consider ca oamenii si anumite gesturi/ticuri/obiceiuri se pot educa. Cu putina vointa si explicatie vor intelege ca chiar daca esti acasa, insa intre orele 8 si 4 se vor prelua doar apelurile urgente si cele legate de munca, de preferabil scurte ca si durata 😀

        Mersi asemeni!

        Like

      2. Să știi că ai dreptate. Când aveam birou, mama mă suna maxim de două ori pe zi :))) (Aici fac precizarea că niciodată nu am lucrat doar 8 ore :))) eu când lucrez, lucrez…) Cred că am să o trec printr-un proces de educare :)) cu toate că se anunță că într-un viitor foarte apropiat voi avea din nou sediu.

        Like

  2. Munca de acasa e lucrul la care aspir eu. 😀 Problema in cazul tau si din punctul meu de vedere e agitatia. Desi placuta si venind de la oameni dragi, tot e un impediment in calea linistii de care ai nevoie pentru munca. 🙂
    Pupici, miss!

    Like

Leave a Reply

