Donează și tu cuvinte !

I-am descoperit întâmplător … A fost dragoste la prima vedere, a fost o compatibilitate a sufletelor, a gândurilor, a obiectivelor. Le-am scris un mesaj și mi s-a răspuns cu atâta căldură câtă nu credeam că aș fi putut primi prin câteva simple cuvinte… E vorba despre ASOCIAȚIA LITTLE PEOPLE ROMANIA , o comunitate a oamenilor cu cele mai alese suflete, oameni care se dăruiesc pentru a sprijini alte suflețele … Mi-s dragi din clipa când i-am aflat. Mi-s dragi pentru ceea ce fac, pentru ceea ce sunt, pentru dedicarea cu care organizează activități menite să facă mai senine viețile copiilor bolnavi de cancer, dar nu numai…

Ultima lor campanie mi-e tare pe suflet și asta pentru că sunt “filoloagă” până în “măduva oaselor”.
Așadar, în perioada 4-15 februarie 2013 Asociația “Little people Romania” ne invită să donăm cuvinte celor care au nevoie de ele. Sub sloganul “Alătură-te luptei împotriva cancerului la copil”, fiecare dintre noi putem arăta copiilor bolnavi de cancer că ne pasă de ei, de starea lor de sănătate, de viitorul lor … Ce trebuie să faci ? Trimite o poză cu mesajul tău de încurajare la info@thelittle-people.org sau postează direct pe pagina de Facebook a Asociației http://www.facebook.com/pages/Asociatia-Little-People-Romania/135087612034.
Grăbește-te ! Mai sunt doar 3 zile în care putem demonstra copiilor că NOUĂ ne pasă !

P1080174
EU AM DONAT ! TU ?

One thought on “Donează și tu cuvinte !

Leave a Reply

