Oamenii exemplu … sunt rari, dar plini de esență …

Nu sunt microbistă. Nu am răbdare să mă uit la un meci, așa cum nu mai am să mă uit nici la filme. De dimineață am fost bombardată cu știri legate de meciul de aseară, dar din toate, am ajuns să citesc una abia în seara aceasta.
E o știre căreia îi acord o importanță majoră. Este despre un om, Reghecampf, care a simțit a-și îndemna jucătorii spre victorie într-un mod demn de aplaudat. Și dacă nu ar fi câștigat meciul și aș fi știut de la început de motivația cu care steliștii au început meciul, i-aș fi aplaudat în ciuda celor care ar fi aruncat cu vorbe urâte la adresa lor.

Am ajuns în seara aceasta la filmulețul motivațional pe care, înainte de meci, steliștii l-au vizionat. E plin de trăire, poveste, emoție, dar totodată e o lecție din care fiecare din noi poate învăța. Și DA, dacă nu renunți la a continua, nu ai cum să dai greș. Crede în tine în orice situație ! Acceptă umărul celor care ți-l oferă spre a te spriji !
E poveste pentru noi toți. E poveste pentru noi, cei care cu atâta ușurință renunțăm la proiecte, la idei, la oameni atunci când ne lovim de un aspect minor care pare un munte în calea împlinirii. E o poveste pentru noi care ne plângem în fiecare zi de câte de grea e viața, de cât de grea e munca, de cât de stresanți sunt părinții, dar nici măcar nu încercăm a privi partea minunată și plină a paharului: că trăim, că suntem sănătoși, că avem un loc de muncă, că încă ne trăiesc părinții …

Pe mine m-a emoționat până la lacrimi acest video…
L-am găsit, vi-l ofer și vouă…

4 thoughts on “Oamenii exemplu … sunt rari, dar plini de esență …

  1. ei, uite, io nu prea sunt de acord! şi nu te contrazic, doar aşa, ca “Gică Contra ”
    noi, în viaţa noastră, am avut un cult al looserului. am exacerbat acea vorbă cu “capul plecat, sabia nu-l taie ” de aici şi atitudinea asta, a noastră, ca popor, fatalistă !!!
    Stănica, să fie clar, “The winner take’it all “…învingătaorul e ăla de apare în poze, e ăla de-şi poate permite să pună sabia pe un taler, cerând mai mult, e acel Brennus pe care-l vrem toţi !
    restul, e telenovelă! că m-am lovit la burtă, că voiam da’ n-am putut ! sanchi, gloria e pentru locul întâi nu pentru cei ce abandonează !!!
    Steaua a câştigat, aseară, pentru că a luptat să nu facă ruptură! Când treci linia de finsih pe targă, succesul nu e al tău, e al celor de te-au dus până acolo !pe targă, pentru că EI şi-au făcut treaba…tu, cel de pe targă, nu !
    să-mi scuzi vehemenţa, ştii că nu aş putea să te “atac !” pe tine, dar, sincer, chiar asta cred !

    Like

Leave a Reply

