Cu o carte și tu poți schimba o viață

Copy (2) of DSC_1760“Viziunea noastra pentru fiecare copil,
Viata in toata plinatatea ei,
Ruga noastra pentru fiecare suflet,
Vointa de a o implini”.

Nu, de data aceasta nu v-am recitat din poeziile mele … ci în aceste câteva rânduri este prezentată “viziunea” unei fundații pe care am descoperit-o de curând și mi-am legat-o de suflet. Este vorba despre World Vision Romania, o mână de oameni tare faini uniți în cuget, suflete și inițiative.

M-au atras din prima secundă când le-am descoperit proiectele pe Facebook și de atunci mi-am spus că trebuie să mă implic activ în ceea ce fac. Așadar, primul proiect pe care doresc să vi-l aduc la cunoștință este “Cu o carte schimbă o viață”, campanie care se derulează în perioada februarie- aprilie 2013. În cadrul proiectului vor fi strânse fonduri pentru dotarea bibliotecilor din peste 53 de comunități rurale din județele: Iași, Vaslui, Ialomița, Vâlcea, Dolj, Constanța și Cluj. De asemenea, cu același scop pot fi făcute donații direct în cărți, latură pe care voi merge și eu prin implicarea mea.

Copy (2) of DSC_0207

Tu îți amintești bucuria ce-ți sălta prin vene atunci când te pierdeai în poveștile copilăriei ? De bucuria de a strânge la piept o carte pentru minunata lume pe care ți-a etalat-o ? De bucuria cu care sufletul tău o săruta înainte de a o înapoia bibliotecarei ?…
Ei bine, sunt mii de copii care, în acest secol al vitezei, în care mulți se scaldă în tehnologii care de care mai sofisticate și mai scumpe, își doresc din tot sufletul să citească, să răsfoiască fiecare carte a copilăriei pagină cu pagină, să se bucure de lumile minunate conturate frumos cu litere, dar din păcate, bibliotecile rurale nu dispun de cărțile necesare copiilor sau lipsesc cu desăvârșire.

Proiectul implementat de World Vision Romania vine tocmai în sprijinul acestor copii, dorindu-și să aducă zâmbetul pe chipurile lor.

Astfel, dacă dispui de cărți pe care le consideri utile copiilor din clasele I-VIII și de care crezi că te poți despărți pentru a spori șansele la educație pentru acești copii, nu ezita să ne dai un semn. Eu sper și cred în implicarea cât mai multor oameni în acest proiect, dat fiind faptul că este încurajată lectura în rândul copiilor, sper și cred că celor mici le poate fi conturată o cale mult mai frumoasă decât cea pe care tinde să le-o ofere societatea actuală.

Pentru informații suplimentare și donații: http://www.worldvision.ro/cartipentrucopii.php, http://www.facebook.com/WorldVisionRomania?ref=ts&fref=ts
Pentru donații din VRANCEA sau județele vecine: îmi puteți lăsa mesaj aici sau la adresa de e-mail stanicabostanaru@yahoo.fr.

Această postare se va bucura de update permanent, astfel încât să fiți informați în timp real asupra donațiilor de cărți din VRANCEA.

Haideți să întindem o carte celor care au nevoie de ele ea ! Haideți să sprijinim comunitățile care au nevoie de noi ! Haideți să contribuim la creșterea calității educației generațiilor viitoare !

Copy of Cu o carte schimba o viata - Scoala Gim. Breasta, Dolj (5)

Stiați că ?

– Aproape unul din 3 copii de la sat nu termină 8 clase
– 1 din 4 copii de la sat nu promovează examenul de capacitate
– 350.000 de copii trăiesc în sărăcie extremă, confruntându-se deseori cu lipsa unei alimentații corespunzătoare, a încălțămintei, îmbrăcămintei și a rechizitelor …

Copy of Cu o carte schimba o viata - Gradinita Leordoasa, jud. Dolj (6)

One thought on “Cu o carte și tu poți schimba o viață

Leave a Reply

