Haideți să-i dăm un strop de suflet Andreei Crivăț ! Are nevoie …

540103_560918047286377_1861515470_n

Încep prin a vă spune că Andreea Crivăț este unul dintre cei mai faini oameni, optimiști și care transmit de la distanță un soi de energie cu totul special … E un suflet pe care am început și eu să îl descopăr în ultimele zile, dar pe măsură ce îl descopăr, mă simt tot mai neputincioasă.

A fost diagnosticată cu LUPUS. Când am auzit, nu am știut despre ce este vorba, cât e de grav, ce organe afectează, dar simplul fapt că i-am văzut chipul Andreei pe afișul unei campanii … mi-a zguduit ființa. Acum știu doar că Andreea are mare nevoie de noi toți, de prietenie, de gânduri bune, de suflete curate alături, dar nu în ultimul rând de bănuți pentru a-și putea continua tratamentul.

TNL Vrancea, alături de Andreea

Apreciez tot mai mult tinerii liberali pentru implicarea în numeroase campanii, proiecte, activități, mici, dar cu un impact puternic asupra comunității sau a unui singur om. În acest caz, este vorba despre Andreea. Zilele trecute TNL Vrancea a lansat o campanie prin care invită vrâncenii ca în zilele de 18 și 19 aprilie 2013 să se prezinte la Centrul de Transfuzii Focșani pentru a dona sânge, bonurile valorice urmând să fie dăruite Andreei Crivăț entru continuarea tratamentului.

Astăzi, la 8,00 dimineața m-am prezentat la Centrul de Transfuzii, însă, din păcate … nu am putut dona 😦 Se pare că va trebui să am ceva mai multă grijă de mine pentru un asemenea scop, în principiu să mai mănânc și pentru a câștiga câteva kilograme …

În schimb, am fost tare fericită când am văzut numărul tinerilor care au răspuns afirmativ campaniei, tineri care l-au avut alături și pe viceprimarul municipiului Focșani, Tudorel Trofin, cel din urmă numărându-se printre donatorii eligibili. Mă bucur din suflet … și acum sunt convinsă că fiecare putem ajuta, câte un strop de la fiecare va ajunge la Andreea.

Reprezentanții TNL fac precizarea că fiecare donator primește O ZI LIBERĂ de la muncă, posibilitatea de a va face analizele medicale GRATUIT, decontarea unui bilet dus-întors 100% dacă domiciliați în afară localității, decontare 50% la un abonament cu 20 călătorii pentru cei care domiciliați în Focșani.

CE TREBUIE SĂ CUNOASCĂ PERSOANELE CARE POT FI DONATORI DE SANGE:

– Vârsta cuprinsă între 18-60 ani;
– Greutate corporală minimă 55 kg;
– Tensiunea arterială : maximă nu depășește 180 mmHg, iar minima 100 mmHg;
– Valoarea hemoglibinei nu este mai joasă de 125g/l pentru femei și nu mai puțin de 135 pentru bărbați;
– Nu prezinta afecțiuni de genul: boli de piele, sechele pulmonare, operație de ulcer, tendinta de sîngerare anormala, s.a;
– Intervalul de timp între două donări de sînge nu poate fi mai mic de 60 zile .

Leave a Reply

