Ceasul sufletelor rătăcite …

Se-ntâmplă … se-ntâmplă din nou ca dintr-un noian de suflete să-l aleg pe cel mai frumos, pe cel pe care ființa mea simte a-l ridica spre neștiut și a-i fi alături până spre cel mai îndepărtat târziu …

Se-ntâmplă din nou să-mi leg de suflet o ființă, iar în final să constat că așteptările sale nu aveau nicio legătură cu frumusețea unei prietenii, cu semnătatea celor mai senine sentimente și gânduri … se-ntâmplă să constat, din nou, că în ciudățenia mea, puțini sunt cei care mă pot înțelege, iar cei cărora le-am deschis porți spre a mă cunoaște, s-au mulțumit să privească peste gard, pretinzând, de altfel, că m-ar ști de o viață … Sunteți și voi oameni ?

Leave a Reply

