Pictează-mă …

                                                                 Image 

Pictează-mi fiecare colț al sufletului                                            
pâna când penelul inimii tale
va pătrunde dincolo de firea ființei,                            
conturând curcubeul întru eternitatea
în care sufletele pictate își sărută
suflarea.

Pictează-mă cu dor, spic cu spic,
numărând firele fericirii
ce-mi respiră dincolo de eul trăind…
pictează-mă …
 

 

 

sursă foto: aici

Leave a Reply

