Întotdeauna aleg o altă cale ;))

Un drum spre mare rustic, pitoresc, fain, dar deloc mulțumitor pentru sărmana mea mașinuță …

P1110436

P1110437

P1110450

P1110451

P1110452

P1110454

P1110455

P1110456

P1110458

P1110459

P1110460

Aș începe prin a vă întreba dacă vi se pare cunoscut peisajul vouă, celor care ați trecut de curând spre mare din direcția Moldova ;))

Și aș răspunde tot eu: cu siguranță nu vi se pare cunoscut. Asta numai dacă nu intrați și voi în categoria celor care atunci când nenea/tanti din GPS le țipă “Reconfigurarea traseului – întoarceți unde aveți posibilitatea”, voi vă continuați liniștiți drumul exact p-acolo pe unde ați virat la stânga pentru că părea drumul mai “rustic” :)))) ca să nu mai zic de intuiție care vă împinse tot p-acolo . În afară de faptul că fusei la un pas de a intra în depresie profundă :)) din cauza gropilor cu sutele, a asfaltului lipsă și a faptului că doar eu și un nene cu un Logan ne încumetaserăm să urmăm acel drum care s-a întins pe kilometri buni … m-am bucurat tare de peisajul oferit.
Important e că am ajuns la destinație cu bine și mi s-a demonstrat încă o dată că sunt tare încăpățânată și niciodată nu mă întorc din drum … chiar dacă nu știu ce mă așteaptă la finele lui 😉

Leave a Reply

