Primul an din ultimii 20 fără… prima zi de școală

Azi m-am simțit tristă, pustie și cu gândul departe…

E primul an din ultimii 20 în care am fost departe de “prima zi de școală”, de atmosfera veselă, plină de gânduri faine și bucuria revederii care îi învăluia pe cei mici.

E primul an în care nu am mai fost martoră a primului clinchet de clopoțel ce vestește începutul unui an școlar.

Nu am mai fost martoră a îmbrățișărilor de revedere, a emoțiilor boboceilor din clasele I, a V-a sau a IX-a. E ciudat, e ușor dureros și … trist. Au fost 20 de ani în care fie ca elev, licean, jurnalist am trăit emoțiile primei zile a unui nou an școlar, m-am bucurat alături de toți ceilalți, am privit fascinată fiecare chip nou, fiecare clădire renovată, am ascultat fiecare declarație cu atenție, cu spirit critic și dorință de realizare … dar poate, abia acum se încheie un capitol și începe altul. Rămân doar gustul amar, emoțiile întipărite în minte și suflet, sunetul cald al clopoțelului, primirile călduroase din partea dascălilor… rămân și eu, un suflet veșnic elev 🙂

 

 

Cartoon_198_Colour_1

sursă foto: aici

Leave a Reply

