“Aș fi vrut să fii mama mea”…

“Aș fi vrut să fii mama mea”… îmi spune micuța Ionela de la Centrul “Prâslea și Harap Alb”, fericită și încântată de dragostea și prietenia pe care i le ofer necondiționat, de îmbrățișările pe care i le dăruiesc, de căldura mâinii ce o mângâie … Auzind-o, ființa mea tresaltă. Simt durere, dragoste, teamă, putere, dar în același timp neputință … Pe ea nu o interesează jucăriile, hăinuțele, fructele sau dulciurile. Mă ține strâns de mână, zâmbește fără încetare, din când în când mă îmbrățișează… atâta iubire…

Prietenii dragi nu se vizitează doar la sărbători și la ocazii speciale, iar micuții de la Centrul “Prâslea și Harap Alb” sunt prietenii noștri, sunt sufletele noastre, sunt copiii noștri. Mergem la ei de fiecare dată când dorul ne taie respirația.
Ieri am mers împreună cu Adrian Mangu, Ana Maria Cârjan și Florin Grozavu în vizită la copilașii noștri. Mulți mă știți fără copii, dar, știți voi, eu am peste 30 🙂 și îi iubesc pe toți…
Copiii fuseseră anunțați cu o zi înainte de vizita noastră, iar primirea a fost ca de obicei, mai mult decât călduroasă. E minunat să te simți iubit, e minunat să iubești. Maria, micuța mea, rămâi o minune frumoasă, care-mi ocupă gândurile foarte des… micuță vedetă. Vasilică, omuleț perfect de drag, mi-aș dori ca cel puțin o dată să fii un copil normal, să alergi, să prinzi jucăriile în mânuțe fără să simți durere, dar tu rămâi pentru fiecare dintre noi o lecție. Tu nu te plângi, tu nu zbieri, tu înțelegi și ne determini și pe noi să înțelegem planurile lui Dumnezeu. Voi toți sunteți minunați și vă iubesc nespus pentru ceea ce sunteți, pentru ceea ce sunt în preajma voastră, pentru emoții, pentru speranță …

P1110687

P1110688

P1110689

P1110690

P1110691

P1110692

P1110693

P1110695

P1110696

P1110697

P1110698

P1110700

Leave a Reply

