2013- unul dintre cei mai frumoși și plini ani

2013 a fost unul dintre cei mai frumoși ani trăiți până în prezent. A fost un an plin, plin de oameni faini, de suflete, de activități diverse, pentru minte, pentru suflet, cele mai multe pentru… alții, dar care mi-au hrănit intens existența :).

A început cum nu se putea mai frumos: sora mea a adus-o pe lume pe nepoțica mea drăgălașă pe care, de altfel, am și botezat-o Laura Maria (numele Laura mi-a plăcut întotdeauna și mi-am spus că dacă aș fi avut o fetiță, așa aș fi numit-o, dar cum soarta sau mai știu eu ce/cine mă pune în așteptare … :), iar Maria e numele copilei de la Centrul Prâslea și Harap Alb care mi-a cucerit sufletul pentru totdeauna). Laura Maria a fost cea mai mare bucurie a anului trecut și a devenit o luminiță în viața mea alături de frații ei :).
De altfel, am încercat să petrec mai mult timp cu nepoții mei și cred că am și reușit. Nu puține au fost excursiile pe care le-am dedicat doar mie și celor 3 nepoți. Au fost momente extraordinare care, cu siguranță, se vor repeta dată fiind relația minunată pe care o clădim împreună.
Nu mi-am uitat nici cei 30 de copilași de la Centrul Prâslea și Harap Alb pe care i-am vizitat cât de des am putut, dar atât cât să nu-mi frământ sufletul …

Profesional, a fost un an mai mult decât reușit, cu proiecte, activități multe și în același registru pe plac sufletului meu- lucrul direct cu oamenii. Am cunoscut, poate, sute de oameni și vreau să cred că în viața fiecăruia am fost “cineva” măcar pentru o zi. Și din acest punct de vedere 2013 aș vrea să își întindă rădăcinile și în anii ce vor urma…
În interes de serviciu sau în scopuri personale am vizitat și foarte multe județe, și acest fapt declarându-mă mult mai bogată. Sunt în continuare un om mândru de locurile ce-l înconjoară, un om ce iubește cu toată ființa tot ce înseamnă românesc, tradițional, conservat de vreme. (vezi articole scrise în 2013)

A fost un an în care am învățat mult și aici mă refer la cunoștințe dobândite, dar am și transmis multe 🙂 (în cadrul cursurilor la care am participat în calitate de formator). 2013 a fost învăluit într-un curaj nebun pe care aș vrea să-l am și anul acesta, un curaj care m-a determinat să fac lucruri pe care mă știam în stare să le pot face, dar lipsea acest ceva… E vorba de a preda, de a da ființă unui ONG, dar și a materializa câteva idei de proiecte :), alături de bunul meu prieten Adi Mangu.

Cât privește viața personală, am mai făcut un pas doar, dar extrem de important pentru o relație “în vârstă” de aproape 9 ani: ne-am mutat împreună :). Cine știe ce aduce 2014 ?!…

Pe de altă parte, 2013 a fost și un an plin de lecții. Am învățat:
– că trecutul nu reprezintă doar amintiri, ci răni veșnic deschise;
– că părinții sunt doar la o fărâmă de suflet distanță în orice situație;
– că între frați există o iubire și o legătură care depășesc legile firii :);
– că nu există prietenii, ci doar momente în care unii poartă acest nume doar pentru a-și atinge un scop;
– să prețuiesc momentele dese de singurătate și să le valorific;
– că oamenii nu vor renunța în veci în a profita de bunătatea mea câtă vreme nu voi începe să spun NU…
– că oamenii vin și pleacă din viața ta când te aștepți mai puțin;
– că nu întotdeauna cei pe care i-ai ajutat și susținut în momente dificile îți vor fi alături în momentele tale mai puțin plăcute;
– să fiu mai mulțumită cu ce am și cu ce pot da 🙂

Mă bucură însă că anul 2013 a fost plin de surprize, pe care le-am îmbrățișat cu drag, dat fiind faptul că nu sunt eu omul care să trăiască în baza unor planuri…

Drept urmare, 2014, surprinde-mă 🙂

One thought on “2013- unul dintre cei mai frumoși și plini ani

Leave a Reply

