Despre profesori “plimbăcioși”

Știu că această postare va atinge multe persoane, însă simt să spun ceea ce gândesc, ceea ce constat.

În ultimii ani am observat o avalanșă de oportunități de cursuri în străinătate pentru profesori (nu numai, însă îi “tratez” pe rând), schimburi de experiență, traininguri cu titluri unele mai pompoase decât altele. Sunt oportunități de care profesorii nu aveau cum să nu profite, mai ales că realitatea mea spune că dânșii văd orice curs ca pe un posibil concediu pe banii altuia. Cu ce fonduri ? Cu banii europenilor, ai mei, ai noștri, bineînțeles. Să fie ! E de bine, însă unde sunt rezultatele ? La ce au fost de folos ? Cu ce ne ajută pe noi și dacă nu mă ajută pe mine, cu ce îi ajută pe elevi ?

Dragilor, voi care urmăriți acest fenomen, explicați-mi voi următoarele:

  1. S-a îmbunătățit calitatea actului didactic?

2.Profesorii “vânători” de cursuri peste granițe= plimbări gratuite sunt ei mai aplecați către elevi, către nevoile lor ?

3.A crescut procentul de promovabilitate a examenului de bacalaureat ?
(realitatea în care trăiesc eu îmi spune altceva)

4.Cu ce se aleg elevii din toată plimbarea profesorului în afara unei prezentări PPT ? (și cu pozele cu care stimabilul se laudă pe Facebook)

Constat pe zi ce trece că societatea noastră e tot mai bolnavă din cauza egoismului în care se scufundă unii oameni… De-am fi mai buni, de-am face lucrurile cu noimă și nu ne-ar mai păsa numai de noi înșine, viitorul ar fi altul.

2 thoughts on “Despre profesori “plimbăcioși”

Leave a Reply

