Dacă mâine aș muri…

Nu știu câți dintre voi v-ați întrebat până acum ce regrete ați avea dacă mâine v-ar fi sfârșitul… însă eu încep să conștientizez tot mai tare că eventualele regrete vin tocmai din viața mea haotică, dar în același timp extrem de plină și organizată… de către alții.

Ce aș regreta eu dacă aș ști că mâine aș muri?

În primul rând aș regreta iubirea… că nu am știut a mă lăsa iubită, că nu am știut a arăta de câtă iubire mi-e sufletul în stare.

Aș regreta că nu am avut fetița visată, al cărei păr să-l împletesc cu drag în fiecare dimineață și al cărei vis de noapte să-l împodobesc cu cele mai faine povești :).

Aș regreta că nu am avut căsuța din lemn, mică, mică, în care să am un locșor doar al meu și-n care să-mi las imaginația să evadeze, spre fericirea sufletului.

Mi-ar lipsi nespus de mult cititul ca hrană a ființei și, mai ales, scrisul…

Aș regreta enorm faptul că în mod continuu mi-am aplecat urechea doar către conștiință, iar sufletul l-am ignorat total… index

One thought on “Dacă mâine aș muri…

  1. Nu cred ca un om se poate lasa iubit sau nu. Eventual nu vede iubirea din jurul lui.
    Impletirea coditelor propriei fiice? Cu siguranta ar fi una din cele mai mari realizari si ar fi pacat sa reprezinte un regret ca nu il poti realiza. Mai ales, ca din cate observ esti inca tanara.

    Like

Leave a Reply

