Un “bine” necondiționat (postare mai veche, dar de actualitate :) )

Gânduri de noapte 🙂

  • Dacă tu crezi că poți face un bine, fă-l! Fă-l fără să stai pe gânduri, fă-l fără a cugeta prea mult la consecințele apropiate sau mai târzii, fă acel bine de care au nevoie cei de lângă tine.
  • Când ți se cere ajutorul, nu ezita în a-l oferi necondiționat.

  • Zâmbește de fiecare dată când simți asta fără să-ți pese de ce ar crede cei din jurul tău.

  • Să râzi cu poftă când sufletul îți simte.

  • Strânge în cufăr momente prețioase cu tine însuți.

  • Răsfață-te cu mult bine, gânduri faine, existența celor dragi.

  • Oferă fiecărui om drag/apropiat un moment în care să se simtă centrul universului tău.

De ce toate acestea ? Pentru că în momentele în care greul îți va apăsa umerii, îți vei aminti de oamenii aceștia dragi, de momentele faine, de glumele și zâmbetele sincere, de îmbrățișările din priviri, de bătăile pe umăr … abia atunci te vei simți un om împlinit, cu o sursă inepuizabilă de bine…

Evenimentele din ultima perioadă mi-au demonstrat că binele niciodată nu rămâne “nepedepsit”. Unii oameni au ales să fie simpli trecători prin viața mea(și mă bucur dacă asta le-a adus fericire), alții m-au convins că îmi pot fi sursă inepuizabilă de bine. Și știți voi… de fiecare dată un simplu “mulțumesc” poate hrăni sufletul, iar cei care-mi recunosc prietenia știu că m-au câștigat pe veci … iar eu vă mulțumesc tuturor celor care-mi sunteți, care ați ales să vă încăpățânați să-mi demonstrați că prieteniile există și durează 🙂

One thought on “Un “bine” necondiționat (postare mai veche, dar de actualitate :) )

Leave a Reply

