“Stăni, de ce mă simt așa de fericită?”

Lecție după lecție… asta e viața mea de voluntar 🙂 și, de cele mai multe ori, cei care-mi sunt “profesori” sunt înșiși copiii.

Astăzi am reușit să duc la cale o acțiune tare importantă împreună cu ai mei copilași dragi de la Golești (Grupul Vesel) pentru care încă de la începutul anului am pus la cale numeroase activități, toate în regim de voluntariat. În mai puțin de două zile, împreună cu acești copii am strâns 3 saci cu hăinuțe și încălțăminte, am pus bănuți din care am cumpărat dulciuri, alimente și ne-am urnit la drum abia astăzi spre o familie aflată în mare nevoie… din satul Voetin, comuna Sihlea.
DSC_1420
Voința, dorința, solidaritatea ne-au determinat să nu ne abatem de la gândul nostru și cred că toate aceste gânduri s-au transmis și Corsitoarei mele (mașinica mea- sufletul meu pereche :)) ) care gâfâia sub greutatea încărcăturii. Dar magia s-a produs la prima oră a dimineții și veseli, optimiști și cu sufletele deschise am ajuns la gospodăria mică, sărăcăcioasă, dar care “respira” prin sufletele ce o locuiesc multă dragoste, căldură, prietenie… iar noi le-am primit pe toate, cu brațele deschise, ba mai mult, am luat și acasă :). Bineînțeles că nu m-am putut opri din pupat puiuții mici care ne-au întâmpinat, cu fățucile murdărele, dar tare “sărutabile”… și cum se bucurau mititeii de tot ce le-am dus… și ce mândri erau copiii mei de reacția familiei respective…

Ce m-a marcat a fost întrebarea Oanei, unul dintre copiii mei de suflet care, pe măsură ce ne apropiam de satul Voetin, m-a întrebat: “Stăni, de ce mă simt așa de fericită?”. Pentru că, la rândul tău, împarți fericirea, draga mea. Pentru că a dărui înseamnă a-ți hrăni sufletul și ființa-ți minunată cu un act extraordinar. Pentru că a ajuta este egal cu a-ți ferici propria-ți făptură… sufletele mele dragi…

Copilașii mei, sunt nespus de mândră de voi! Sunt fericită să iau parte la transformarea voastră frumoasă! Sunt fericită să văd cum deveniți fluturi atât de frumoși!

Din motive ușor de înțeles, nu am imortalizat momentul cu un aparat foto, ci fiecare dintre noi și-a imprimat în suflet această zi magică.

Bineînțeles că am profitat, la întoarcere, de câmpul care ne-a oferit un cadru perfect pentru o ședință foto, iar într-un alt sătuc făcurăm pauză de înghețată 😀

Iar acum bucurați-vă de copilașii mei minunați: (pentru mai multe poze, click AICI )

DSC_1385

DSC_1374

DSC_1383

DSC_1377

4 thoughts on ““Stăni, de ce mă simt așa de fericită?”

Leave a Reply

