Fundal sonor perfect pentru lucru :)

Endless dream

Îl urmăresc pe Florin Rosoga , autorul cărții “Arta dezvoltării personale”, de foarte mult timp, dar de fiecare dată îi citesc cu mare interes fiecare postare. Astăzi, într-un moment de aproape incendiere a neuronului :)), mi-am amintit că de curând Florin a întocmit o listă cu cele mai frumoase melodii motivaționale, numai bune de relaxat neuronul și de mângâiat sufletul. Ei bine, a venit rândul meu să vă prezint doar câteva dintre melodiile aducătoare de spor :)). Nu le-aș spune motivaționale, însă cu siguranță mie îmi dau o stare de bine și, de ce nu, mi se pare că se potrivesc perfect în pauzele de cafea din programul oricărui training. Să mai descrețim puțin frunțile și să permitem sufletelor să ne ia la dans 🙂

1. Bob Marley- Positive Vibration

2. Coldplay – Paradise

3. Nirvana – Smells Like Teen Spirit

4. Kelly Clarkson – Stronger

5. Queen – ‘The…

View original post 114 more words

One thought on “Fundal sonor perfect pentru lucru :)

Leave a Reply

