O viață fără așteptări e o viață în liniște și acceptare

64774_940757179268036_4403607694626502530_n

Te-ai gândit vreodată câte așteptări ai de la alții?

Ai analizat vreodată cât poți cere omului de lângă tine, tuturor celor care fac parte din viața ta? Da, poți cere, dar cât primești?

Citind nespus de mult, urmărind oameni din jurul meu, ascultând oameni mult mai citiți decât mine, am primit în dar puterea și capacitatea de a vedea viața cu ochii sufletului.  Am văzut ce face să  lipsească bucuria,  am văzut de ce arătătorul meu era mereu îndreptat spre alții și mai puțin spre mine…

Am avut așteptări mult prea mari de la fiecare om ce face parte din viața mea. Am simțit să ofer atât de mult, poate mult prea mult, iar raționalul meu aștepta să primească la fel de mult sau poate mult mai mult, dar, oameni frumoși  și buni, cei din jurul nostru nu sunt obligați să ne răspundă cu aceeași monedă.  Au ales să facă parte din viața noastră și cu siguranță o fac cum știu ei mai bine :). Ce minunat ar fi să încetăm să mai avem așteptări de la ceilalți, să ne bucurăm necondiționat de prezența, de iubirea și de aprecierea lor, exact așa cum știu ei a ni le oferi!

Ce minunat ar fi dacă doar am oferi și nu am aștepta nimic în schimb! Ce minunat ar fi dacă am ști a trăi în liniște și acceptare! Și știți care e partea mai frumoasă?  Că odată ce vei învăța să oferi fără așteptări… universul îți va întoarce înzecit tot ceea ce ai dăruit atât de pur, de necondiționat și dintr-o stare de împăcare cu tine însuți și cu ceilalți :).
E o formulă atât de simplă, iar magia stă în fiecare dintre noi,magia care ne face să fim mai senini în propriile vieți, dar și în ale oamenilor din jurul nostru 🙂

O viață fără așteptări de la ceilalți e cu adevărat o viață plină de liniște, bucurie și atât de multe surprize însuflețite :).

Leave a Reply

