Da, bărbatul meu, POȚI!

yes-you-can

Da, bărbatul meu, POȚI! Poți orice vrei tu!

 

  1. Poți să plângi uneori. Asta nu te face mai puțin bărbat și nici nu îți scade stima de sine.
  2. Poți să mă  ții de mână și să mă iei în brațe de fiecare dată când vei simți nevoia. Nu e nevoie de un motiv anume sau de spectatori ai actului.
  3. Poți să îmi spui ce te deranjează de fiecare dată și să găsim împreună soluții.
  4. Poți să-mi spui când ar trebui să tac. Știi că la tăcut mă pricep cel mai bine 🙂
  5. Poți să ieși cu prietenii de câte ori simți nevoia.
  6. Poți să râzi în hohote.
  7.  Poți să lenevești atunci când eu aș vrea să ieșim.
  8. Poți să-mi ceri să ieșim atunci când eu aș vrea să vegetez.
  9. Poți să te uiți la meciurile mult așteptate, dar iartă-mă: întotdeauna voi ține partea echipei adverse. That is tooooo funny 😀
  10. Poți să adormi mai devreme câtă vreme sesiunea de sforăit începe după ce adorm și eu 😀
  11. Poți să dormi liniștit întotdeauna. Știi că eu voi fi acolo pentru a te trezi la timp.
  12. Poți să îți faci planuri mici, mari. Știi că te voi susține în tot ce vei face.
  13. Poți să țipi! Doar te rog să ai grijă cum împachetezi cuvintele. De regulă, știi tu, acelea dor cel mai tare și nu decibelii.
  14. Poți să refuzi să faci lucrurile pe care te rog să le faci.
  15. Poți să-mi ceri să plec… și aș face și asta pentru a te ști bine.

 

DA, BĂRBATUL MEU, POȚI ORICE!

Leave a Reply

