Fă ca prezentul să conteze!

intention-quotes-2

Una dintre intențiile mele pentru anul acesta este să învăț oamenii să se bucure mai mult de trăiri, de sentimente, de emoții și mult mai puțin de tot ceea ce este material. Este o lecție pe care am trăit-o pe propria-mi piele chiar în primele zile ale anului. Sunt oameni pentru care materialul contează mult prea mult și uită cât de importantă e simpla prezență a lor în viețile altora sau a altora în propriile vieți. Mi-am propus să arăt oamenilor cât de minunat e să ne bucurăm de viață altfel… să reînvățăm să prețuim momentele împreună cu riscul de a lenevi și de a ne privi în ochi fără măcar a ne spune simple cuvinte. Mi-am propus să învăț oamenii să se îmbrățișeze cu drag, fără a fi răspunsul unui favor… să învăț oamenii să iubească mai des și să demonstreze pe măsură. Mi-am propus să arăt oamenilor că mâncarea, cadourile și bagajele care dau pe afară nu pot echivala în niciun fel prezența lor, simpla lor prezență, discuțiile despre orice și nimic, alintul pe umăr, îmbrățișarea și sărutul pe suflet. Suntem oameni atât de buni, de frumoși și ar fi păcat să nu învățăm cum să ne bucurăm unii de alții, cum să trăim momente unice, pe care să le transformăm în amintiri pe măsură.
Intenția mea e ca anul acesta să ne bucurăm cu toții mai mult de momente simple, fără încărcătură materială, să dăm sens și valoare fiecărei secunde de mână de mână, suflet lângă suflet 🙂
Încă nu știu cum voi face asta, dar sunt convinsă că voi reuși să fac ca prezentul meu și al nostru să conteze!

Leave a Reply

