Nu sunt o femeie puternică

Doamne, mi-aș dori din suflet să urlu până m-ar auzi fiecare celulă în parte “Sunt o femeie puternică”, dar nu, nu am nici cea mai mică urmă de femeie puternică. Nu știu a fi așa, cu toate că mintea și sufletul mi-ar fi mult mai bune prietene dacă aș învăța a fi măcar un pic mai “bărbată”.

greatest-weakness

 

  • Mă rănesc ușor faptele și cuvintele oamenilor.
  • Plâng zbuciumat când sufletul mi-e tot mai trist și gol.
  • Am nevoie de brațe în jurul trupului când simt că ființa-mi îngenunchează în fața vieții.
  • Am nevoie de un umăr pe care să-mi sprijin gândurile.
  • Am nevoie de oameni care să-mi spună “va fi bine” chiar și atunci când la orizont nu se observă niciun strop de speranță.
  • Am nevoie de oameni cu care să simt că merg în aceeași direcție și care să-mi inspire încrederea că atunci când voi cădea din barcă, se vor arunca în mare doar pentru a mă/ne salva.
  • De multe ori nu știu ce vreau, îmi schimb repede opțiunea, mi-e îngrozitor de teamă să nu dezamăgesc oameni, dar tocmai atunci am nevoie tot mai mult de acel cineva, acel oricine, care să fie necondiționat lângă mine.
  • Încă mi-e teamă de întuneric. Aspect bun de notat dacă și acesta este relevant pentru faptul că  nu sunt deloc puternică.

 

Nu sunt o femeie puternică. Ba mai mult de atât, sunt îngrozitor de sensibilă…  dar nici nu aș ști să fiu altfel vreodată…

 

Leave a Reply

