Eu pot! Eu sunt magician!

Anul acesta, fă ceva inedit la miezul nopții! Ceva de care toți avem nevoie! Pune-ți intenții, dar nu doar pentru tine! Pune o intenție pentru tine, una pentru familia ta, una pentru comunitatea extinsă și una pentru lumea asta mare atât de bătută de soartă în ultima vreme!
Eu? Sunt fericită! Anul trecut, în ultima zi a anului mi-am pus 52 intenții pentru 2016. Mai bine de jumătate dintre ele, pentru cei dragi, pentru apropiați, pentru lumea întreagă! Și știți ce?! Aproape toate puse pentru cei din jurul meu s-au îndeplinit! Încă mai am de lucrat la relația mea cu mine 🙂), dar fericirea mea înflorește tocmai din împlinirea oamenilor care-mi compun universul… fărâmă cu fărâmă… 

Așadar, avem nevoie să fim mai buni, să construim împreună o lume mai frumoasă, fără să ne mai îmbătăm cu apă rece, sperând și așteptând miracole, visând la schimbare fără să contribuim!

Eu pot! Eu sunt magician  🙂)

Hai, la mulți ani cu seninătate, gânduri bune și bucurie să ne fie tuturor!

 

 

15622007_1457039440973138_3109158674620893007_n

Leave a Reply

