Mama e VIAȚA!

E ziua mămicilor noastre, a celor care ne-au făcut cel mai frumos dar: VIAȚA! Mămicile noastre sunt însăși VIAȚA! Merită mai mult decât oricine altcineva să fie prețuite, adorate și iubite…
 
Te rog, cel puțin astăzi, lasă mesajele de dragoste de pe Facebook! Pune mâna pe telefon și sun-o! Spune-i “te iubesc, mama”… Știu, e greu, dar cum putem noi să declarăm atât de ușor iubirea unor străini, unor oameni trecători prin viața noastră, iar când vine vorba de proprii părinți, nu ne ies vorbele? E greu, dar părinții chiar merită să-ți știe sentimentele, merită…
 
Mie mi-au trebuit 27 de ani să pot să îi spun mamei ce simt, nu să-i scriu, să-i spun! De 3 ani îi spun din când în când “te iubesc, mama”… Nu întotdeauna primesc răspuns, însă știu ce și cum simte. Am primit confirmarea sentimentelor ei vreme de 30 de ani…
 
Spune-i “te iubesc”…
 
Indiferent cum a fost viața împreună, cum a evoluat sau nu relația voastră, iart-o pentru ceea ce crezi tu că a greșit. Părinții sunt singurii care nu greșesc cu intenție. Anii trec mult prea repede. Nu e loc și nici timp de regrete, așa că bucură-te de prezența părinților cât încă mai e de partea noastră Bărbosul…
 
Părinții sunt primii noștri profesori. Întotdeauna sfaturile lor au fost încărcate de esență, chiar și atunci când aveam impresia că jucăm în tabere diferite… Personal, timpul mi-a demonstrat că întotdeauna “mama avea dreptate”. Părinții sunt singurii care nu și-au întors fața de la mine nici atunci când am greșit sau le-am întors vorba. Și-au înțeles rolul, m-au lăsat să-mi învăț propria lecție și m-au așteptat la capătul drumului. Întotdeauna. Mi-au dat libertatea, curajul și toate resursele pentru a-mi desface aripile… Și pentru toate acestea merită să le fim recunoscători.
 
Hai, apeleaz-o… “Te iubesc, mama!”
IMAG4811_Fotor
Leave a Reply

