Inca un an ….

Mai sunt câteva zile şi vom trage o linie groasă acestui an … Ce a însemnat 2010 pentru mine ? mai nimic…. just another year… timp “consumat” aiurea , fără rost… am mai îmbătrânit doar… mi s-au accentuat ridurile… cu excepţia permisului de conducere pe care l-am obtinut la inceputul anului, toate imi dau pe minus… mai multe momente de tristeţe, mai multe momente în care m-am simţit descurajată şi fără ţel în viaţă, mai multe momente în care mi-am făcut griji pentru cei din jurul meu, mai multe momente în care m-am neglijat…din punct de vedere al carierei… ma plafonez… cel puţin ăsta este sentimentul care mă încearcă de ceva timp… poate o să mă trezesc în dimineaţa zilei de 1 ianuarie 2011 cu chef să schimb ceva în viaţa mea… iar la finele anului 2011 voi avea un bilanţ bogat în realizări…presărate cu puţină fericire.

2 comments

  1. Eu ma gandesc un pic cu groaza (d'aia buna) la anul care vine. Am atatea lucruri de facut si mi-am propus sa fac atatea ca nu mai stiu pe unde s-o scot la capat! Si toate astea pe langa nunta… Stabileste-ti scopuri si incearca sa le atingi. Chiar daca nu reusesti, iti lasa un sentiment de … mandrie, as putea spune. Spre exemplu eu mi-am propus sa-mi redecorez toata casa (faza cu mobila noua). Habar n-am cand vreodata o sa reusesc eu sa duc la bun sfarsit treaba asta, da' zilele astea dau comanda de jaluzele si ma simt al naibi de bine chiar daca nu e nici cat negru sub unghie fata de ce imi propusesem initial. :))))) Sa ai un sfarsit de an care sa-ti dea avant pentru urmatorul si un an nou fericit si plin de realizari! 🙂

    Like

Leave a comment