Băh, române …

Concluziile săptămânii trecute
1. Românul e înzestrat cu cel mai puternic spirit critic … şi parcă nu există plăcere mai mare decât cea care ţi se naşte în vene atunci când stai cu braţele încrucişate şi critici şi critici … şi parcă nu există sentiment mai dulce decât acela de a te crede mai deştept, mai inteligent, mai frumos, total superior celor din jur… 


2. Românul nu mai crede că i se poate întâmpla ceva bun … iar când ceva pozitiv se întâmplă, mai că nu-ţi vine să crezi că scopul este unul nobil, unul favorabil ţie. Exemplu: proiectul tineretului liberal Vrancea (am mai spus-o , dar repet: nu simpatizez niciun partid politic; sunt sătulă ca şi voi de gogoşile pe care ni le servesc politicienii zilnic) … Iniţiativa unor tineri care au vrut să atragă atenţia asupra hăului în care tinde să se prăbuşească cultura a ajuns să fie arătată cu degetul de unii sceptici, care în spatele imaginii frumoase a proiectului, au văzut alte interese din partea iniţiatorilor. Dacă există proiecte, dacă există iniţiativă, de ce nu am da credit celor care vin cu ideea ? De ce nu i-am ajuta să-şi îmbunătăţească proiectele, iar mai apoi, în funcţie de rezultate să tragem concluziile … De ce trebuie să vedem fiecare proiect vopsit în roşu, galben, portocaliu ? …

3. Nimic bun nu se va întâmpla în ţara asta cât timp vom continua să ne „mâncăm“ între noi … cât timp nu va exista colaborare între „capetele încoronate“ ale ţării … cât timp aleşii noştri dragi vor fi preocupaţi de groapa pe care vor să le-o sape celor din partidele „vecine“, în loc să vină cu propuneri viabile pentru elaborarea unei strategii care să scoată ţara din rahat…… 

Gata! Intru în politică =)))))    

6 comments

  1. candva, intr-un alt registru, in timpuri cand nu vor mai exista anumiti politicieni locali/nationali sau practici mioritice, iar eu voi fi convins sa mai candidez, din nou, la vreo functie sau demnitate publica, tu vei putea fi cooptata in departamentul de comunicare si relatia cu massmedia ! mno, nu neaparat de la PNL, poate fi oricare partid, atata vreme cat intelege sa apeleze la oameni priceputi si nu executanti din partid !pana atunci, asemenea proiecte, precum cel recent gandit si aplicat in Focsani de TNL, ma mai fac sa ma simt mandru ca pot ajuta sa demonstram ca putem avea si ALTFEL de abordari. de asemenea, imi exersez putirinta de a fi intelegator cu cei sceptici care vad doar un scop electoral. mai greu, e cand am de dat astfel de lamuriri, unor fosti colegi, prieteni, ajunsi sa critice absurd si gasind orice minim defect la astfel de actiuni. e ca si cum ti-ai vorbi de rau fostele relatii, spunand in public lucruri intime…

    Like

  2. @PATRICKdan: Dan… cel mai greu e sa te lupti cu ideile, conceptiile oamenilor … iar sa incerci sa le schimbi … e ca si cum ai lupta cu morile de vant … Pana sa ajungem sa schimbam ceva, cred ca va trebui sa luptam cu multi de-al de Toma necredinciosu' …

    Like

  3. poi, e o iubire pur platonica, sa nu te simti jignita!te iubesc din ideile pe care le faci publice…inca nu te0-am vazut, asa ca am libertatea sa mi te inchipui cum vreau io ! PS plus ca mai exista riscul sa-mi dai un mare flit ! dar, deh, e riscul meu, al barbatului !imi place cum ai scris postarea asta…cu o singura exceptie…nu se spune "bah" se spune "buei"…sa-mi iau si io oarece bani, pentru liocenta introdusa de mine… 😀

    Like

  4. @capca1: atat timp cat in mintea ta nu am coarne, pene si alte alea, e in regula :)) P.S. pai, ghini buei :)) parca tu erai ala care-mi dadea mie ce scapa printre degete … nu la manager ajunge grosu' ? 😀

    Like

Leave a comment