Cum mi se naşte zâmbetu’ pe chip…

A dat Dumnezeu, prin mesagerul său Andreea,  să mai primesc şi io o leapşă… Ce mă distrează pe mine lepşele astea 😀 Tema de astăzi constă în precizarea a 6 lucruri sau situaţii care mă fac să zâmbesc . În primul rând , e o teeeemă greaaaa… dat fiind faptul că, atunci când nu mi-e întunecată mintea, zâmbesc şi fără un motiv anume :))))):)))) Asta numa’ pentru că ştiu că pot da o stare de bine celor din jur (şi sunt şi modestă, după cum puteţi observa 😛 )…. Fac o selecţie riguroasă şi vă enumăr numa’ 6 treburi care-mi nasc zâmbetu’ pe chip. 

1. Postările unor blogeri :)) şi poate nu tema abordată ci modul în care este tratată. (Andera Y, Căpcă1 şi Iulia ocupă primul loc în clasament) 
2. Zâmbesc şi pentru a da încredere în sine cuiva care trebuie să-mi susţină … „teoria chibritului“…  şi e, clar, emoţionat 😀 
3. Copiii îmi înseninează chipul :)) prin joc, bâlbe, comportament 
4. Un banc bun … şi e numa’ un pas până la râs în hohote. 
5. Trag un ochi la Andera Y şi trebuie să precizez şi eu PISICILE 😀 
6. Zâmbesc şi pentru a-mi da mie o stare de bine :))) . 


Pot şi 7 ??? Pot ??? Pot ????


Persoanele dragi sufletului meu întotdeauna mă fac să zâmbesc ….




   

One comment

  1. :))) Ma bucur ca ai preluat leapsa! Ti-am zis io si dincolo: toate lepsele le trimit la tine! :)))Zau ca treaba asta – "Postările unor blogeri :)) şi poate nu tema abordată ci modul în care este tratată. (Andera Y, Căpcă1 şi Iulia ocupă primul loc în clasament)" – m-a bucurat foarte tare si iti multumesc. 😀

    Like

Leave a comment